sobota, 19 kwietnia 2014

Cytaty

Mam dla was 15 cytatów i wiersz od  siebie:

1.

Łza to też krew...
Tylko z duszy nie z ciała...
Dlatego taka przejrzysta  i biała...

2.

Bo najgorsze w życiu 
to samotnym być.

3.

Trudność pytań zależy od tego,
komu je zadajemy.

4.

To, co można stracić w ciągu chwili
buduje się najdłużej.

5.

Naprawdę nie powinieneś mówić 
,, Kocham  Cię" jeśli nie jesteś pewien tego 
uczucia. Ale jeśli jesteś pewien, powinieneś
mówić to często.

6.

Mówią, że "będzie dobrze,, bo 
to nie ich problem...
   
7.

,,Rany po 
cięciu są w
pewnym
sensie pięknie.
Jak rany po
wojnie,
pokazują,
przez co 
przeszłam."
        - Demi Lovato
                               
8.

,,Wysoki,
szczupły, niski.
Jakikolwiek 
jesteś, jesteś
piękny."
      - Demi Lovato

9.

,,Miłość jest 
silniejsza niż 
presja bycia
idealnym."
      - Demi Lovato

10.

,,Zawsze 
chciałem być
jedną z tych 
osób, które tak
naprawdę nie 
przejmują się 
tym co myślą 
inni. Ale nie
jestem."
    - Harry Styles

11.

,,Słowa są łatwe, gdy
językiem jest miłość."
    - Zayn Malik

12.

,,Jest tylko jedno
życie do 
przeżycia.
Nie ma czasu, by 
czekać, marnować go"
          - Demi Lovato

13.

Dlaczego nigdy nie jesteśmy tak
odważni jak w naszych myślach?

14.

Nie da się cofnąć czasu,dlatego
powinniśmy z podniesioną głową
wkraczać w następne etapy naszego
życia, bo inaczej zwariujemy zadając
sobie ciągle pytania bez odpowiedzi.

15.

Najlepsze chwile w życiu rodzą się
spontanicznie. Ich nie zaplanujesz.

Wiersz ode mnie:

,,Marzenia"

  Niektórzy skupiają się na jednym punkcie, 
by pomyśleć o tym co ważne, 
o swoim życiu, 
o problemach. 
Inni bujają w obłokach i 
zwierzają się swoim myślą, 
tworzą marzenia. 
Niestety wszystko się kończy, 
trzeba wstać i powrócić do realnego świata. 
By po paru chwilach 
zatrzymać się po raz kolejny.     

                 Proszę zostaw po sobie jakiś znak i napisz komentarz

7 komentarzy:

  1. Nominuje cie do LA
    nominuje cie do LA

    szczegoly http://jak-to-zrobisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Bardzo podoba mi się Twój blog dlatego nominuje Cię do LA. Szczegóły na : http://pomiedzy-stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog, podoba mi sie tutaj!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie w komentarzu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziesiątka idealnie mnie opisuje,to smutne :<

    Zapraszam na 2 rozdział z życia Rose :p
    http://boyincurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne cytaty, może kiedyś z nich skorzystamy :)
    klikniesz u nas w banery? dla Ciebie to tylko chwila :)
    może wspólna obserwacja? odpowiedź u nas ;d
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, jestem zwykłą 13 letnią dziewczyną. Lubię czytać i oglądać filmy oraz tworzyć różne stylizacje i oczywiście prowadzić blogi.
GRY