środa, 16 kwietnia 2014

Before i die

Rzeczy/ wydarzenia, które chce zrobić/doświadczyć  przed śmiercią:
1.Zrobić tatuaż na plecach i ręce:

Na plecach:




i  cytat Demi Lovato ,,Nie oceniaj mnie znasz moje imię, a nie moją historię.












Na ręce:
lub



2.Podróżować po  całym świecie:
Szczególnie odwiedzić Japonie i Chiny:


Japonia:




Chiny:



3. Oczywiście  zakochać się i wyjść za mąż:


4. Mieć dzieci: najlepiej najpierw syna lub córkę, a później bliźniaczki:






5. Napisać i wydać książkę:




6.Zostać, lub przynajmniej spróbować zostać aktorką.
7.Zostać,lub przynajmniej spróbować zostać modelką.
8. Nauczyć się jeździć  konno i mieć własnego konia.










9. Poznać prawdziwych przyjaciół:





10. Mieć kota i psa:






11.Pomóc komuś( jakimś ludziom, zwierzętom)



12. Zrobić coś szalonego np. skoczyć na bungee




13. Ćwiczyć karate:


14.Być na koncercie Demi Lovato, One Direction ,   The Vamps , 5 seconds Of  Summer , Ellie  Goulding , Dawida Kwiatkowskiego, Ewy Farny, Rihanny, Shakiry , Kamila Bednarka, Beyonce, Saszan  , Jennifer Lopez, Taylor Swift, Seleny Gomez, Natalii Szroeder, Sylwii Grzeszczak




15.Kupić gitarę i nauczyć się na niej grać:


16. Kupić małą harfę i nauczyć się na niej grać.
17. Pofarbować sobie  przynajmniej raz włosy szamponetką lub pianką  na  białe, czarne,czerwone,blond, niebieskie rude:





18. Mieć szczęśliwa rodzinę i przytulny domek:

Proszę zostaw po sobie jakiś znak i napisz komentarz: 




6 komentarzy:

  1. Cholercia, ja marzę o wyjeździe do Japonii, Chin, a najbardziej do Korei Południowej. :3
    Podobnie jak Ty, chciałabym zostać aktorką lub piosenkarką XD Takie marzenia... :D
    Też chciałabym pójść na koncert 5SOS, Luke jest cudowny *o* Ale gdzie w Polsce takie koncerty... ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych rzeczy;) Też mam w głowie swoją listę tego typu rzeczy... Ale tatuaży nie lubię, takich zespołów nie słucham, na gitarze już gram, na harfie raczej nie chce;d Także całkiem co innego;)

    Zapraszam do siebie: http://getsemani-makomi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji tych twoich zamierzeń :)
    Ja również z ogromną chęcią wybrałabym się na koncert 5SOS *.*

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodki wąsik XD
    http://mojezyciemojezasady11.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorosłość wydaje się być taka kusząca, nie?
    Przy odrobinie szczęścia zdasz studia i znajdziesz pracę, taką za którą po roku, lub dwóch będziesz mogła się wyprowadzić od rodziców. Będziesz zdradzana, rzucana i sama będziesz rzucać. Możliwie całe twoje życie, będzie wyglądało, jak robienie czegokolwiek, byleby nie wylądować pod mostem, będziesz męczyć się wkładając energię, pieniądze i wolny czas w niewdzięczne dzieci.
    Niesamowicie naiwne jest robienie takich list i możesz mnie teraz obrzucić wyzwiskami, ale twoje życie nigdy nie ułoży się według takiego planu.
    Wiem, masz dopiero 13 lat i pewnie twoje życie jest idealne, nikt nigdy się nad tobą nie znęcał, nie wykorzystywał cię, nie bił. Jestem w twoim wieku i doświadczałam takich rzeczy, a od wielu lat nie jestem traktowana jak dziecko tylko jak osobisty spowiednik mojej matki, bo moi rodzice się rozwodzą i nikt oprócz mnie nie daje sobie rady. Zdobyłam pewną wiedzę, jaka się wiąże z cierpieniem, pamiętaj proszę tylko, że robienie planów może tylko cię zawieść.
    Pozdrawiam, SM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale każdy ma swoje marzenia, pewnie się jeszcze zmienią. Szkoda mi cie, ale wydaje mi się, że na pewno będzie lepiej. Trzymaj się:)

      Usuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, jestem zwykłą 13 letnią dziewczyną. Lubię czytać i oglądać filmy oraz tworzyć różne stylizacje i oczywiście prowadzić blogi.
GRY