sobota, 2 sierpnia 2014

Hejterzy

Cześć, wiem że dawno nie pisałam. Sama nie wiem dlaczego,ale postaram się teraz regularnie pisać. Dzisiejszy temat to hejterzy.





Piszą, ze jakaś gwiazda jest gruba,głupia, albo o innych osobach lub blogach. Nie należy się z nimi przejmować, bo to co piszą to nie znaczy ze to prawda, nie powinni w dodatku pisać, że ktoś ma okropny głos, tylko napisać,że nie podoba im się danej gwiazdy, osoby śpiew, oczywiście mogą napisać dlaczego tak uważają.
 Najbardziej denerwuje mnie to, ze kogoś nie znają, a oceniają,że ktoś jest głupi i w ogóle.Jeśli coś nam się nie podoba napiszmy to tylko nie obrażając np.:
zamiast Boże, ale okropny śpiew.
napisać: Nie podoba mi się jej śpiew. można też dopisać dlaczego.
1. Gwiazdy
Przyznam się czasem mam ochotę napisać coś złośliwego o jakieś gwieździe, ale po:
1. Przecież to jej życie, jej sprawa jak żyje.
2. Jeśli mi sie nie podoba to po co jej słucham, oglądam?
3. Przecież  przez jeden mój komentarz ta gwiazda nie przestanie istnieć i robić to, co robi.(chyba, że est delikatna i może nie wytrzymać, nie zapominajmy że gwiazdy to tez ludzie, myślę, ze te początkujące gwiazdy mogą wziąć do siebie, bo inne, które robią długo swoją karierę  to chyba nie wezmą sobie tego do serca.

2. Blogi:
Nie spotkałam się jeszcze z tym, ale zasada jest taka sama.

3. Ludzie
Szczególnie denerwuje mnie to, że niektórzy ludzie oceniają innych ludzi po wyglądzie.Ostatnio najbardziej denerwuje mnie to, że wyzywają niektórych chłopaków od pedałów, bo noszą rurki, mają grzywke, przecież każdy ma swój styl.Oczywiście jeśli osoba daje zdjęcie, oceniamy je, ale nie tak że ale y brzydka i w ogóle, tylko napisać np. Nie podoba mi się twoja fryzura, styl, to jak się malujesz,albo tylko napisać nie podobasz mi się.Pamiętajmy, że niektóre osoby mogą to wziąć do serca i coś sobie zrobić.

A wy co myślicie o hejterach?
               
Proszę zostaw po sobie jakiś znak i napisz komentarz: 

1 komentarz:

  1. W sumie na swoim blogu też się jeszcze nie spotkałam z hejterami, tutaj wszyscy są tacy mili :) Zobaczymy jak długo tak będzie haha!

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, jestem zwykłą 13 letnią dziewczyną. Lubię czytać i oglądać filmy oraz tworzyć różne stylizacje i oczywiście prowadzić blogi.
GRY